InlÀgg

Visar inlÀgg frÄn december, 2020

I Är blir det en billig jul !

 Och det kĂ€nns bra att det blir en billig jul. Min son blir inte gladare för att han fĂ„r en drös med grejer som han aldrig kommer att anvĂ€nda. Min relation till mannen i mitt liv blir inte bĂ€ttre! NĂ€ lugn och ro, go mat och nĂ„gra vĂ€l utvalda julklappar blir bra. Framförallt kommer jag inte att betala det jag ger bort i december under större delen av 2021 och det kĂ€nns jĂ€vligt bra !  Jobbar ju pĂ„ att konsumera mindre men jag LÄNGTAR tills det Ă€r halva priset pĂ„ reapriset typ i slutet pĂ„ januari.  KĂ€nslan som infinner sig nĂ€r jag hittar nĂ„got jag verkligen vill ha och som Ă€r BILLIGT  Ă€r som en j* bra orgasm.  Gjort ett excel ark med mina synder, lĂ€s lĂ„n. Skriver in varje mĂ„nad hur mycket jag amorterar.  Precis börjat med det men definitivt bra metod att fĂ„ mig peppad av att dels betala av skulderna vilket jag inte kommer undan men Ă€ven att betala in lite extra.  Snudd pĂ„ o* varning..  Samtidigt vill jag spara, bĂ„de lĂ„ngsiktigt dĂ„ jag kommer ha usel ...